Konferencja dot. Organizacji i zabezpieczenia imprez
W dniu 03.11.2009r o godz.11.00 Komenda Powiatowa Policji w Mońkach pod patronatem Starostwa Powiatowego w Mońkach zorganizowała konferencje dot. zasad organizacji i zabezpieczeń imprez masowych.
W konferencji uczestniczyli przedstawiciele Komendy Wojewódzkiej Policji w Białymstoku, władz samorządowych, Starostwa Powiatowego w Mońkach, Burmistrzowie, Wójtowie, Dyrektorzy Ośrodków Kultury i Obiektów sportowych oraz przedstawiciele Straży Pożarnej oraz Powiatowej Stacji Sanitarno Epidemiologicznej
Przedstawiono i omówiono tematy dotyczące m.in. Obowiązujących przepisów oraz organizacji imprez o charakterze masowym, imprez sportowych oraz imprez i uroczystości o charakterze nierasowym. Wykorzystywanie dróg w sposób szczególny podczas organizacji imprez. Bezpieczeństwo pożarowe, a organizacja imprez. Warunki sanitarno – higieniczne jakie muszą być zapewnione na imprezach masowych.
Na zakończenie spotkania omówiono koncepcję wymiany informacji między instytucjami w zakresie organizacji imprez.
Pliki do pobrania
-
Zawiadomienie o imprezie - druk
36.5 KB