Praca w policji

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

Specjalista w Zespole Prezydialnym, Kadr i Szkolenia

Data publikacji 15.12.2015

      Komenda Powiatowa Policji w Mońkach

  • Komendant Powiatowy Policji
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • specjalista
  • do spraw obsługi sekretarsko-biurowej
  • w Zespole Prezydialnym Kadr i Szkolenia

 

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

Komenda Powiatowa Policji w Mońkach
ul. Al. Niepodległości 7
19-100 Mońki

Miejsce wykonywania pracy:

  • Mońki

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzenie sekretariatu Komendanta oraz wykonywanie niektórych czynności w zakresie obsługi kancelaryjnej posterunku w celu zapewnienia obiegu dokumentacji w jednostce oraz obsługi kancelaryjno - biurowej Komendanta i jego Zastępcy
  • wykonywanie obowiazków związanych z obsługą poczty specjalnej, w celu zapewnienia sprawnego obiegu dokumentacji
  • ewidencjonowanie i kompletowanie przepisów służbowych w celu ich służbowego udostępniania i aktualizowania
  • odbieranie przesyłek pocztowych z Urzędu Pocztowego i nadawanie przesyłek za pośrednictwem poczty w celu zapewnienia obiegu korespondencji
  • przechowywanie akt ostatecznie załatwionych Komendanta i Pierwszego Zastępcy oraz sekretariatu w celu ich skompletowania i przekazania ich do składnicy akt lub brakowania
  • pełnienie funkcji lokalnego administratora merytorycznego systemu informatycznego poczty specjalnej

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
 

- praca biurowa, przed monitorem ekranowym poniżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy
- podstawowy system czasu pracy 7.30-15.30



Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- stanowisko pracy znajduje się na pierwszej kondygnacji budynku w części nieprzystosowanej dla osób niepełnosprawnych, na parterze budynku znajduje się toaleta przystosowana dla osób niepełnosprawnych,
- budynek nie jest wyposażony w windę,
- stanowisko wyposażone w komputer,
- nie występują uciążliwe, szkodliwe oraz niebezpieczne warunki pracy.


Inne

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: średnie
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • znajomość przepisów z zakresu pracy kancelaryjno-biurowej
    • komunikatywność, współpraca, organizacja pracy własnej
    • obsługa komputera

wymagania dodatkowe

  • doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku - 1 rok

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego

Termin składania dokumentów:

29-12-2015

Miejsce składania dokumentów:

Komenda Powiatowa Policji
Aleja Niepodległości 7
19-100 Mońki

Inne informacje:

Aplikacje przesłane droga elektroniczną nie będą rozpatrywane. Aplikacje niekompletne, nie zawierające wskazanych w ogłoszeniu dokumentów i oświadczeń opatrzonych własnoręcznym podpisem kandydata lub złożone/nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane. Zakres zagadnień obowiązujący na rozmowie kwalifikacyjnej będzie obejmował przede wszystkim wiedzę z zakresu pracy kancelaryjno-biurowej. Do udziału w naborze zachęca się osoby niepełnosprawne. Dostarczonych dokumentów nie odsyłamy. Przewidziane wynagrodzenie na stanowisku specjalisty - 1.911,32 zł brutto. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 85 670 37 05

 

Powrót na górę strony